Veelgestelde Vragen

Vind de antwoorden op onze meest gestelde vragen:

Vragen over mijn bestelling

Welke manier kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt betalen met een creditcard, Paypal of bankoverschrijving, afhankelijk van welke u mag gebruiken door de dealer die voor uw bestelling zorgt.

Wees echter voorzichtig als u betaalt via overschrijving, wij verwerken bestellingen op het moment dat wij hun betaling ontvangen. Doe dit snel om zo snel mogelijk te worden afgeleverd.

Ik heb een verkeerd onderdeel besteld, kan ik het retourneren?

U kunt natuurlijk een onderdeel retourneren als u het verkeerde heeft besteld, en als u contact met ons opneemt binnen de in de Algemene voorwaarden aangegeven vertraging.

Maar om te voorkomen dat u tijd en geld verspilt, moet u ervoor zorgen dat onderdelen op uw fiets passen.
U kunt enkele adviezen over de vraag bekijken: Hoe kan ik mijn voertuig identificeren om onderdelen te bestellen?

Waarom zijn de verzendkosten zo hoog?

De kosten voor uw bestelling zijn inclusief verzendkosten, bepaald door de koerier waarmee we werken, maar ook verpakkingskosten. Het spijt ons oprecht als ze u erg hoog lijken.

Hoe kan ik een idee krijgen van de uiteindelijke prijs van mijn bestelling inclusief verzendkosten?

U hoeft alleen deze paar stappen te volgen:

1 - Meld u aan bij uw account via Mijn Account,
2 - Plaats in uw winkelwagen alle onderdelen die u nodig heeft,
3 - Lees en accepteer de algemene voorwaarden onder uw winkelwagentje,
4 - Selecteer als betaalmethode: "Bewaar mijn winkelwagen".

Je zou het later moeten kunnen vinden via de sectie Mijn Citaten.

Kan ik in het buitenland worden bezorgd?

We leveren over de hele wereld, maar we zijn een lokaal dealernetwerk, vergeet niet om de vlaggen rechtsboven op de pagina te bekijken, we hebben misschien een partner in uw land, wat de levertijd en verzendkosten zal verminderen ;-)

Wees echter voorzichtig, de verzendkosten kunnen snel stijgen, afhankelijk van het volume en het gewicht van het pakket, indien verzonden per vliegtuig.
We kunnen u om extra kosten vragen als de uiteindelijke verzendkosten veel hoger zijn dan het oorspronkelijk betaalde bedrag.

Hoe zit het met mijn bestelling?

Als u hebt besteld en nog steeds geen e-mail met een trackingnummer van uw pakket hebt ontvangen wanneer de eerder aangekondigde levertijd afloopt, moet een onderdeel een back-order zijn van * _marque_affichage * we weten de leverdatum nog niet.

Neem voor meer informatie contact met ons op met een bestelaanvraag.

Hoe lang duurt het om te worden geleverd?

Nadat u een bestelling op onze website heeft geplaatst, doen we er 1 tot 3 dagen over om ervoor te zorgen.
De levertijd in het Nederland is 2 tot 5 werkdagen voor zeldzame artikelen op voorraad en 5 tot 10 werkdagen voor bestelde artikelen.
Levering naar andere EU-landen wordt ongeveer 2 dagen vertraagd.

De aangegeven datum is de snelste in Europa om deze van Mash te halen.

Als u uw onderdeel snel nodig hebt, neem dan vooraf contact met ons op om uw bestelling te plaatsen om de beschikbaarheid te controleren, omdat de aangegeven hoeveelheid niet noodzakelijkerwijs beschikbaarheid betekent.

Voor meer informatie kunt u kijken in het gedeelte Verzenden en bezorgen.

Vragen over onderdelen en mijn voertuig

Hoe kan ik een onderdeel bestellen waarop "contact" staat geschreven?

Helaas, wanneer op een onderdeel "contact" staat, is dit meestal een niet meer leverbaar onderdeel, niet verkrijgbaar bij ons en Mash ook niet.

Je kunt sowieso contact met ons opnemen, misschien kunnen we een vervangend onderdeel voor je vinden ;-)

Hoe weet ik of de onderdelen die ik zoek op voorraad zijn?

Zelfs als een onderdeel wordt getoond als beschikbaar op de website, betekent dit niet noodzakelijkerwijs dat het op voorraad is van ons of de fabrikant.

Voor meer informatie over de levertijd van onderdelen die u zoekt, nodigen wij u uit om contact met ons op te nemen voordat u uw bestelling plaatst.

Wat betekent de hoeveelheid die wordt vermeld in stuklijsten?

De hoeveelheden die in onderdelenlijsten worden aangegeven, betekenen het totaal van elk onderdeelnummer dat u moet bestellen om alles in het diagram te krijgen waarin u zich bevindt.
Bijvoorbeeld: als er een schroef is aangegeven met 4 in de hoeveelheidskolom, dus er staan 4 schroeven met dit onderdeelnummer in het diagram dat u bekijkt.

Waarschuwing: prijs vermeld in stuklijsten is de eenheidsprijs en is onafhankelijk van de hoeveelheid.

Hoe weet ik of de onderdelen die ik zoek op voorraad zijn?

Zelfs als een onderdeel wordt getoond als beschikbaar op de website, betekent dit niet noodzakelijkerwijs dat het op voorraad is van ons of de fabrikant.

Voor meer informatie over de levertijd van onderdelen die u zoekt, nodigen wij u uit om contact met ons op te nemen voordat u uw bestelling plaatst.

Waarom zijn onderdelen nabestelling?

Soms gebeurt het dat het door u bestelde artikel een nabestelling is, omdat dit niet bij ons en bij Mash op voorraad is.
De fabrikant moet nieuwe maken, dus de levertijd is iets langer.

In een specifiek geval kan het een onderdeel zijn dat alleen op bestelling wordt gemaakt, daarom aarzel niet om het artikel toch te bestellen, je hebt een goede kans om het sneller te krijgen.

De levertijd aangekondigd door Mash is exact hetzelfde als elke Mash dealer, aangezien wij er ook één zijn.

Voor meer informatie over uw onderdelen kunt u daar contact met ons opnemen.

Hoe kan ik mijn voertuig identificeren om onderdelen te bestellen?

Met de modelcode:

De modelcode is de productiecode voor Mash-voertuigen en bevat alle informatie (model, jaar, afwerking) voor uw voertuig. Dit is de meest efficiënte manier om er zeker van te zijn dat u uw model vindt en geen bestelfouten maakt!

Met het chassisnummer of VIN:

Als u uw voertuig nauwkeuriger wilt identificeren, hebt u het chassisnummer van uw voertuig nodig, dat voor elk voertuig anders is en u zal helpen informatie te vinden die de modelcode niet bevat, erg handig als u bijvoorbeeld de kleurcode niet kent.

Wees voorzichtig, de datum op het registratiedocument is de datum van de eerste registratie, die kan verschillen met het modeljaar.

Vragen over mijn account

Wat kan ik doen met mijn account?

U moet een account op onze website hebben om een bestelling te plaatsen, omdat we natuurlijk uw contactpersoon moeten kennen voor facturering en verzending.

Met uw account kunt u voertuigen opslaan om de volgende keer gemakkelijk terug te vinden in Mijn Garage.

Wat u ook met uw account kunt doen, is uw winkelwagen opslaan als een offerte en deze later terug vinden in Mijn Citaten 

Hoe kan ik mijn wachtwoord krijgen?

Nadat uw account is aangemaakt, zou u van ons een e-mail moeten hebben ontvangen waarin u uw automatisch gegenereerde wachtwoord kunt vinden. Als u dit niet doet, controleer dan uw spambox.

Om een nieuwe te krijgen, moet u naar de sectie Mijn Account gaan, terwijl u uw e-mailadres invoert, kunt u klikken op "Wachtwoord vergeten?", Dan ontvangt u een nieuwe per e-mail.

Vervolgens kunt u deze in uw account wijzigen, zoals u wilt.

We kunnen u helpen en uw vragen beantwoorden via het gedeelte Contact of de live ondersteuning.

Hoe vind ik mijn voertuig terug voor mijn toekomstige bestellingen?

Op onze website kunt u met een functie een of meer voertuigen in een virtuele garage toevoegen om ze gemakkelijk terug te vinden voor toekomstige bestellingen.

Volg deze eenvoudige stappen om een voertuig aan uw garage toe te voegen:

1 - Zorg ervoor dat u het juiste voertuig hebt geïdentificeerd. Hier vindt u de vraag: Hoe kan ik mijn voertuig identificeren om onderdelen te bestellen?
2 - Selecteer uw voertuig in de lijst,
3 - Zoek een knop geschreven op: "Een voertuig toevoegen aan mijn garage".

Als dit is gebeurd, ga je naar Mijn Garage bovenaan de voorpagina om je opgeslagen voertuigen terug te vinden.

Is het mogelijk om professionele kortingen te krijgen?

Als u een professional bent op het gebied van auto / motorfiets, moet u eerst een account maken.

Dan hoeft u alleen maar contact met ons op te nemen, wij zullen uw aanvraag zo snel mogelijk behandelen.

Overige vragen

Over ons.

De website onderdelen-mash.nl is een Mash dealernetwerk en met alle websites van Microfiches.net.

Wanneer u bent ingelogd, kunt u contact opnemen met de dealer die uw bestellingen zal beheren in het gedeelte Contact.

Kan ik een technische handleiding bestellen?

Technische handleidingen zijn helaas niet allemaal beschikbaar op onze * _marque_affichage * website.

Maar, omdat we weten dat het belangrijk kan zijn, moet je een kijkje nemen op onze technische handleiding website, misschien vind je er een voor je fiets ;-)

Ik heb een technisch verzoek, kun je me helpen?

Mechanische diagnose op afstand is niet de gemakkelijkste manier om dit efficiënt te doen, maar u kunt contact met ons opnemen als u advies nodig hebt, we zullen proberen u zo goed mogelijk te helpen.
Wij gebruiken cookies op onze site om statistieken over bezoeken te verzamelen. Door te klikken op Ik accepteer of door verder te gaan op deze site accepteert u het gebruik van deze cookies. Meer informatie ...